Մեր մասին
1899թ. փետրվարին, առաջին գնացքը, հաղթահարելով 180կմ հատվածը, Թիֆլիսից հասավ Ալեքսանդրապոլ (այժմ` Գյումրի): ժամանակից սկսած, Հայաստանի համար, որը չունի ելք դեպի ծով և գտնվում է 1800մ ծովի մակերևույթից բարձր, երկաթուղային տրանսպորտը կարևոր ռազմավարական նշանակություն ունի` հանրապետության տնտեսական և սոցիալական զարգացմանը նպաստող հուսալի տրանսպորտային կապով ապահովելու համար:
«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի 100% դուստր ընկերությունն է: 2008թ. փետրվարի 13-ին Երևանում «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի և Հայաստանի Հանրապետության միջև կնքվել է կոնցեսիոն պայմանագիր` «Հայկական երկաթուղի» ՓԲԸ-ն «ՀԿԵ» ՓԲԸ-ին կառավարմանը հանձնելու մասին: Համաձայն պայմանագրի` կոնցեսիոն կառավարման ժամկետը 30 տարի է, 20 տարվա աշխատանքից հետո ևս 10 տարով երկարացնելու իրավունքով` կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ:
«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ի խնդիրների մեջ մտնում են Հայաստանի Հանրապետության երկաթուղային ենթակառուցվածքի արդիականացումը,
Հայաստանին սահմանակից պետությունների հետ համագործակցության, ներհանրապետական և միջազգային ուղևորային և բեռնափոխադրումների
հաղորդակացությունների զարգացումը:
Ընկերության կողմից իրականցվող ներդրումների չափը կազմում է 572մլն դոլար:
«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն իր գործունեությունն սկսել է 2008թ. հունիսի 1-ից:
«Հարավկովկասյան երկաթուղու» առաքելությունը նրա` որպես համազգային տրանսպորտային Ընկերության զարգացումն է, որը դինամիկորեն բարելավում է ծառայությունների արդյունավետությունն ու որակը` իր ռազմավարական նպատակների իրականացման ճանապարհով:
Ընկերությունը նպատակների այդ շարքից առանձնացնում է.
- երկարաժամկետ արդյունավետության և ֆինանսական կայունության բարձրացումը,
- ծառայությունների որակի բարձրացումը,
- ՀՀ-ի տարածքում տրանսպորտային արտադրության հզորության ավելացումը,
- եվրոպական-ասիական տրանսպորտային-լոգիստիկական համակարգում ինտեգրումը:
Ընկերությունն իրականացնում է գործունեության հետևյալ ձևերը.
- բեռնափոխադրումներ,
- հեռավոր ուղևորափոխադրումներ,
- ենթակառուցվածքի ծառայությունների մատուցում,
- լոկոմոտիվաքարշի ծառայությունների մատուցում,
- շարժակազմի նորոգում,
- ենթակառուցվածքի օբյեկտների շինարարություն,
- սոցիալական ոլորտի ապահովում:
Ընկերության կողմից իրականացվում են բեռնափոխադրումներ` արտահանման, ներկրման և ներհանրապետական հաղորդակցություններով: Փոխադրումների կառուցվածքում առանձնացված են այն բեռների տեսակները, որոնց փոխադրումը հաստատուն է. ցեմենտ, հացահատիկ, նավթ և նավթամթերքներ, քիմիական և հանքային պարարտանյութեր:
Ընկերության գործունեության գլխավոր ուղղություններից մեկը ներքին և միջազգային ուղևորափոխադրումների իրականացումն է:
«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ի տեխնիկական բնութագիրը
Հայաստանի երկաթուղու բաց ծավալուն երկարությունը կազմում է 1252,5 կմ, որից 759,8 կմ գլխավոր ուղիներն են: «ՀԿԵ» ՓԲԸ-ի շահագործման
երկարությունը 693,7կմ է:
Բոլոր չորս հանգույցների աշխատանքի դեպքում «ՀԿԵ»" ՓԲԸ-ի փոխադրական ունակությունը կազմում է տարեկան 50մլն տոննա բեռ և
5,5մլն ուղևոր, իսկ Այրումի միայն մի կացվանքի թողունակությունը օրական 18 զույգ գնացք է:
«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն լրիվ էլեկտրիֆիկացված է, հանդերձավորված է կիսաավտոմատացված բլոկավորման և կապի ժամանակակից տեխնոլոգիական
համակարգերով:
«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն ունի 74 կայարան, որոնցից չորսը կցվանքային են.
- Այրում-Սադախլո (Վրաստան),
- Ախուրյան-Դոգուկապի(Թուրքիա) -Չի գործում,
- Երասխ-Վելիդաղ (Ադրբեջան) -Չի գործում,
- Իջևան- Բարխուդարլի (Ադրբեջան) -Չի գործում:
Շարժակազմը և երկաթուղագծերը.
- Շահագործվող ու չշահագործվող երկաթուղային գծերի ընդհանուր երկարությունը՝ 1252,5 կմ
- Գլխավոր ուղու երկարությունը՝ 759,8 կմ
- Ռելսամեջի (աղուր) լայնությունը` 1520մմ է
- Գծի էլեկտրիֆիկացումը`100%
- Բեռնատար վագոնների քանակը` 1302,
- Լոկոմոտիվային պարկը՝ 127
- Ուղևորատար վագոնների քանակը՝ 40: